No eipä oo tullut kuulumisia kirjoiteltu, ei tosin ole mitään kirjoiteltavaa. emäntä yrittää kaiken kiireen keskellä pitää pään kasassa. Onneksi on toi ihana punaturkki, joka antaa voimaa omalla iloisella ja energisellä olemuksella., vaikka joskus tuntuu, että kaikki kaatuu päälle. Tein muuten tänään päätöksen, että toi koira jää näyttelyistä varhaiseläkkeelle. Kirjoitin, että mun mielestä on ihan typerää viedä koiraa mihinkään jos se sitä selvästi inhoaa. Sitä mieltä mä olen aina ollut, meillä ei ainakaan tarvitse tehdä mitään mitä ei huvita, paitsi tietty totella, ei täällä sentään ihan pellossa eletä. Tulin sitten lenkillä ajatelleeksi, että jos noin on koirilla miksei omistajalla. Meillä nyt ei ole ongelma,että Eddie inhoaisi jotain. Jos siihen liittyy, ihmisiä, koiria tai nameja niin ne on toooosi kivoja Eddien mielestä. Mutta mä taas inhoon koiran esittämistä näyttelyssä yli kaiken. Tulee ihan yläasteen esitelmät mieleen. Mä siis kammosin esiintymistä yläasteiässä, vanhentuessa siitä pääsin hyvin eroon, kaipa tuonkin oppisi mutta joo ei ole niin paljon kiinnostusta. Onhan toi sentään näyttäytynyt niissä junnuiän jälkeen. Täytyy katsoa, jos innostuu joskus vetskuiässä. ;)

Eddie lähettää terveisiä, että oma piha on tosi kiva asia, vielä kun tuo aitaprojekti edistyy, niin pääsee eroon tosta kauheasta liinasta, joka takertuu aina puun ympäri muutenkin täällä landella on tosi kiva asua, kun pääsee metsään lenkille jokapäivä.